by amanda

| Vardag

Hallååååååå
Har inte bloggat tidigare idag, det har helt enkelt inte varit så. När jag och Ida vaknade låg vi kvar i sängarna länge och pratade. Mysigt! Sen gick vi upp, åt frukost och jag hoppade in i duschen. Sen plockade vi undan efter oss i rummet och drog sen helt osminkade hem till pappa. Där kollade vi på tv och lagade pannkakor. Efter det satte vi på High School Musical 3 och den tog precis slut. Jag vet inte vad vi ska göra nu. Men måste ta mig till mamma någon gång. Men vi hörs väl senare ikväll. Pussar amanda <3

fanny

härligt:D!

matildarosqviist

thihi tack :)!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Anonym

jag vet inte, du är väldigt lik en tjej jag känner haha :D

HANNA

Jättefin blogg :D Låter som att du har haft en bra dag :)

sofia

Tackar :D

m'

vad gör du:)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, gaaaaalet!

ange

Jaa, coolt blir det iaf :D

johanna - smycken

Hej,

Du får jätte gärna kika in i min

smyckesblogg. Kanske hittar du den

perfekta julklappen till någon du

tycker om, eller skäm bort dig själv! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: