by amanda

| Vardag

Jag är så trött. Vill bara sova, synd bara att jag inte kan. Jag kan nästan aldrig nu för tiden. För mycket snurrar i skallen och gör att jag inte kan slappna av. Men nog med det. Ikväll har jag kollat på 3 avsnitt av Paradise hotel, 2 avsnitt av Glee och höll på att kolla på Ung och bortskämd också men ändrade mig eftersom det är en timme långt och då kommer jag aldrig i säng. Imorgon efter praoen ska jag vara med Elin och Filippa, om inte planerna ändras. Vi får se hur det blir. Men jag hör nog av mig någon gång på praoen. Godnatt på er'

L I K E S O F I E [foto]

- hehe 8D

vad gör du då? :D

Sv; Jag vet inte, kanske träffa några? :)



Klart jag möter dig :D ♥

sandra

sv: åh tack detsamma hihi :)

fanny

ingenting speciellt, bara massa tjoller=)

Sara - Gravid vecka 33

Okejokej roligt =) . Blir väl samma och bara ta det luugnt.

Sara - Only me

sv. :D<3

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/mandag-dagens-blogg-3.html

jussadussah.

Vill du byta bloglovin byten? ;d

kramar

Viktoria♥

ja absolut :) det kommer nog bli bra :)

MyzaaN

trevligt att höra :D det är kanon med mej också :D kram

Linda - ndaiL

ska sova snart :)

nadjamelzen

har du för dej då?:)

Anna med A

förstår det :)

N

sv: tack, mår bättre nu :D

händer det ngt spec i helgen? :)

Dilan Dilir

söt! :)

mathilda

-jaha okej! ;)

idag har jag varit i skolan, slappat och kom nyss hem från träningen! ;D

ELLA GRÖN

nej,men jag drog på fest med några kompisar och sen hade jag väl förväntat mig lite för mycket och att kvällen skulle bli för bra och sen vart den inte kvällen bara skit..:p

Yasmine

Vill du ha tips om film?

Kika in på min blogg, för nu har jag börjat med Dagens Trailer, där kan du få tips om filmer varje dag :)

Om du själv kommer med ett tips om en film som du tycker är bra, så kan du bara skriva det och sedan får du en länkning där det står att det är du som tipsar. :)

MVH Yasmine

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Ska gå och lägga mig ;)

God natt!

Anna is the shit!

vad gjorde du i norrtälje? :o

Allt bra? :) kram

hah japp :) allt bra idag då? :D

MATHILDAAZ ღ - vinn armband

SVAR Tack :)



Missa inte tävlingen på bloggen, du kan vinna ett fint armband. En julklapp till kompisen?

maisah

fin bild !



sv : hehe okej , sovit gott? :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack och tack :D

oliviathebest,



Fråga gärna en fråga i min frågestund ! :)

Netty♥

sv' Är trött och har lite ont i magen, men annars är de fint :)

guevacci

man blir jätte trött nu för tiden efter skolan :/ sitter i skolan..

Oliviachronwall

vill du bli dagens blogg?

klicka då in på min blogg :)

om inte kan du alltid läsa & kommentera ? :)

fin blogg.

lisen

sv: tack!

Hur mår du idag då?? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: