by amanda

| Vardag

Hallå på er. Jag sitter i Norrtälje just nu, har precis duschat och kollar på fredagens avsnitt av Idol. Har inte hunnit med det fören nu. Fast det gör inte så mycket .. inte för min del i allafall :D 
Idag skulle jag ha varit med My, men påväg till praoen ringer pappa och säger att vi ska till Norrtälje. Så direkt efter jag slutat åkte jag hem, packade och sen kom han och hämtade mig. Vi handlade påvägen och sen bar direkt av hem till Tessans mamma som fyllde år i helgen. Vi åt middag, efterrätt, pratade och så. Kom hem för kanske 2 timmar sen? Imorgon är det att gå upp tidigt som vanligt, fast idag slipper jag åka själv. Eftersom vi är här så skjussar pappa mig direkt till jobbet. Men jag bloggar inte mer idag, fast vi hörs väl någon gång på praoen kanske. Ha en fortsatt mysig kväll. Pussar amanda ♥

Sara - Only me

sv. typ inget, bara svarar på kommentarer, hur mår du?

Jessica

Jättefin blogg :)

Sara - Only me

sv. mår oxå bra :)<3

Sara - Only me

sv. dans 6 skolan dd?

Amanda Rieem

Tjo, missa inte veckorevyns nästa nummer, då är jag med!

Amanda Rieem

ja det är riktigt roligt :D hoppas de skriver det jag sagt bara! :D

wilmaaa

ska snart gå och lägga mig troja:)

sj?

Dilan Dilir

så fin <3 :D



tack sötnos! Nej,jag har inte fått något mail? .. Ska kolla inkorgen igen och se ifall jag missat den! :)

Linda - ndaiL

ska sova snart

toves träningsblogg

hej..

förlåt så himla mycket för sent svar och dålig uppdatering av bloggen.. har haft det lite jobbigt de senaste dagarna..

mer står i mitt senaste inlägg..

kram på dig och god natt

Anna med A

haha ja :)

ronja

söt :)

fanny

haha vilken skum film ;D

Becca

sv: okey :) hur står det till idag då? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: