by amanda

| Vardag

Tjolahopp !
Just nu sitter jag på min prao plats, Locum om ni kommer ihåg ? Hittils har jag fått sitta i receptionen (som jag gör nu), varit med på ett möte, gått runt och presenterat mig och så. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra här, men det märker jag väl. Men nu har jag inget mer att skriva, så vi hörs senare. Kisses

bild lånad från fabulosrobertpattinson.se

Emma-FOTOBLOGG

Jag bor i Blekinge!:) dd?

fannyjuhlin+

sv; ja KRAM <3

Netty♥

sv' hittar du på då? :)

sandra

tack så mycket :)

miss P E

Ååå, vacker bild på en vacker människa! LOVE!

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

D O L L Y

tgack gumman

becca

Sv: okej :-) i veckan ska jag packa och se till att allt är färdigt inför resan :-D hihi.. Allt bra med dej idag? :-)

Anna is the shit!

I'm back :) allt bra?!

vem har gjort din deisgn? :O

ee

så bra ! jodå det funkar, lite trött bara !: )

ange

japp :D

Sara - Only me

sv, ingenfara :)

ska du göra ngt kul ikv+

juliaericson

absolut! :) lägg till mig så lägger jag till dig?

mathilda

ah yeha :D::D

emelie

sv; plugget å så!

helgen då? :)

fanny

hihi:)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. jo det är bra här med :D

wilmaaa

oki, svarar på kommentarer osv:)

Sabine

hoooooooooooot

Amanda & Elin

Nej just det, du får gärna lägga till oss men vi använder inte det så mkt :P

clara

Robert<3

guevacci

hellu, haft en bra måndag? =)

lottahyden

följa varandra på bloglovin? gillar din blogg! :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: