by amanda

| Vardag


Nu har jag suttit hemma lääänge. Ätit lunch, kollat lite på tv, chattat med folk och lyssnat på musik. Jag har även precis pluggat so, men annie ringde nyss så jag ska börja göra mig i ordning för att dra ut. Måste bara sminka mig och sen är jag klar. Jag vet inte vad vi ska göra, men det märker jag väl. Men vi hörs senare, pussar amanda ♥

tack så mycket, haft en bra helg hittills? :D

fannyjuhlin

fin blogg

Erika

Fin ny design :)

Jontten - en killblogg

Haha inte jag heller! :)

linda

puss på dig ! :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack så mycket, allt bra snygging ? ;)

sofiefröjd; on our way back down to earth

- Tack! :D

wilmaaa

fira papi i guess:)

Becca

sv: oh yes allt är bara bra med mej :D fick fira svärfar idag ist för far då han bor så långt bort :) men han fick ett sms iaf ;)



Va händer till veckan då? Några planer?? :D

Fanny

Vad fin din nya design blev :D

sofies

haft en bra helg?

sandra

sv: så lite så :)

ange

Varse :D

ELLA GRÖN

okej, jag var bara hemma hos en kompis och umgicks med några till:)

sofia

jodåå :D Har redan lagt till dig :p

Linda - ndaiL

vad gör du?

OLIIIVEEN

fin ny design :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: