by amanda

| Natur

Jag måste bara säga, att föfan vad jag sov skönt inatt ! Det var riktigt riktigt länge sen jag gjorde det. Måste ha varit för att jag kände tryggheten från Hanna. Vi gick i allafall upp någon gång vid 12, åt frukost och kollade lite på tv. Sen hoppade jag in i duschen och just nu håller vi på att fixa oss. När vi är klara ska vi åka in till stan och köpa farsdag present. Det är ju farsdag imorgon?! Efter det ska jag kanske träffa Annie, Filippa och Elin. Vi får se om jag orkar för de vill åka till älta, och vet inte om jag orkar. Ifall jag inte gör det så blir det myskväll med mamma, film och sånt. Tror jag, vi får se. Men vi hörs senare, puss&kram

Foto: Jag Kamera: Sony DSC-W215

liindblaads

ja vill med ta såna bilder som dig :(

aww

aww sötnos <3

C E C I L I A ♥

Sv; Tack sötnos :D Jag saknar dig redan!

Vi måste ta och ses snart igen och köra på frysna tår, hahaha <33

Anna med A

fin bild :)

robbinandersson

snygg bild:D !

Jag vill ha en ny kamera :(

Erika

Hoppas du har en bra lördag!



sv: Ja men eller hur :P

Hit it on!

Hello,



Hope you are doing well. You've very nice blog. Really awesome to read, keep up the good work.Hope to see, one comment from you in my blog. Kindly comment in my blog regarding my topic!



Hugs,

matilda

mh, allt bra idag ?:)

linda

jo det är kanon! :) händer i helgen då? ;:D<3

Sabine

fin bild!

sofia

du med :D

Fanny

Svar: Ja, det var det :D

Jontten - en killblogg

Verkligen skit nice blogg du har! Vad sägs om att lägga till varandra på bloglovin?



Snygg bild dessutom, perfekt blogg!

robbinandersson

en kodak system kamera som jag inte tycker är nå bra alls :(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: