by amanda

| Vardag


Ja ni .. Vad finns det att säga ? Jag och Elin drog ifrån mig. Gick till centrum där vi var med Leo och Sigge en liten stund. Stog och snackade med dom innan vi gick vidare. Gick runt lite och bestämde oss sedan för att dra hem. Så jag kom hem för en liten stund sen. Har precis ätit middag och ska snart hoppa in i duchen. Men jag uppdaterar kanske senare, pussar amanda <3

D O L L Y

aa :)

fanny

okejokej :)

Ingenting antar jag!

emelie

sv; händer i veckan då? :)

Yiyi [Fotoblogg]

Sv: Tack! :D

sofia

hihi, fin bild på dig :D

Linda - ndaiL

det e bra!

Fanny

Svar: Tack detsamma! :D

aww

okej<3

liindblaads

Hade ni kul i centrum :)

L I K E S O F I E [foto]

- Gött :D

e

sv; Haha nähe. Men på bilden ser det då ut så;)

Anna med A

tack :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det har jag :). Själv då?

wilmaaa

gjort ikv?:)

guevacci

seriöst ;) det är prima!

lägga varan på bloglovin? :)

Angelica

En dag på stan är ju inte helt fel!

mizthanguyen

svar: aw okej ^^ naww tack så mycket :)

EMYS.SE

Hejsan! Ta gärna en titt in i min modeblogg.



Jag är en sjungande bloggerska som bloggar om min sång, mode, skönhet & bjuder på massa bilder från min stora garderob :)



XoXo/ http://emys.se

ha en bra dag!

sandra

sv: okej..

allt bra med dig?

Netty♥

sv' hur är de med dig idag?:)

N A D J A

allt bra?:)

my elfstrand

söt bild gumman! försöka planera in en fika nästa vecka? <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: