by amanda

| Vardag

Hello :) Jag blev väckt någon gång runt 10, låg kvar en stund och gick sen upp. Jag har städat hela rummet, kastat ut en hel del och rensat min garderob. Så nu är det super fint :) Ikväll ska vi ha halloween fest här hemma, det kommer komma några kompisar till oss. Och sen senare så ska vi till kyrkogården, tradition typ? :O Innan de kommer vet jag inte vad jag ska göra. Nu ska jag i allafall leta fram lite kläder till ikväll.

Och om du ser det här Filippa Möller så får du smsa, eller på något sätt höra av dig till mig!

Caroline

ja visst ja :D

L I K E S O F I E [foto]

- nä men precis.

jadu ;p

Linn

Var med och tävla om att bli veckans blogg :D Kram Linn

aww

allt br idag ? 3

F

yes :) vad händer idag då?:)

amanda

sv: yesbox! ha en bra lördag:D

Evelina

skitkul att du vill vara med :)

ååh snygging där!!

E M I R A

sv: kul att du ville vara med, lycka till! :'D

Netty♥

sv' vad gör du idag då?:)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack sötis :)

Netty♥

sv' vet inte riktigt :)

e

Hihih :)

Evelina

tack så mycket :)

E M I R A

sv: så lite så :)

C E C I L I A ♥

Sv; Va, nej ? Det behöver du inte!

Nästan alla vet nog ändå vad det handlar om ♥

Netty♥

sv' de beror på lite:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: