äkta kärlek

| Vardag

Min allra finaste vän - Min kusin.

Det finns ord som kan beskriva hur underbar du är. Jag är evigt tacksam. Att jag, just jag har dig vid min sida gör mig stolt. Du är så fin. Så vacker, både på insidan och utsidan. Tack för att du finns för mig. Tack för att du bryr dig om mig. Tack för att du alltid stöttar och hjälper mig. Du finns alltid här för mig. Och du ska veta att jag gör detsamma för dig. Du betyder så mycket för mig, du anar inte. Du får mig må bra, dina fina ord får mig se bort från allt det onda. Du plåstrar om mina sår. Du får mig att läka. För dig ska jag gå genom eld och vatten. Du är likamed äkta kärlek.
Jag älskar dig Cecilia Keve.



Netty♥

sv' allt bra med dig idag? :)

Sara - Gravid vecka 33

Hehe, allt bra då?

Anna med A

Ohja :)

Anna med A

jag är också jätte trött! Kommer somna direkt när jag kommer hem sne men jag behöver göra roliga saker just mu så det ska bli kul :)

Anna med A

det suger ju :)



Varför är det de?

Anna med A

ja. Varför är det svårt för dig?

Anna med A

Ja, jag förstår :(

Hur länge har det vart så?

lovisa

sv: men tack så mkt:)

Jossi

Sv; Härligt :D

Nja, jag är förkyld "/

Händer idag då? :)

lovisa

sv: vad händer idag?:)

Sara - Gravid vecka 33

Okejokej, härligt =)

Jodå, är bara bra med mig, men rätt trött bara :P

lovisa

sv: oj vad sent du slutar!

Anna med A

okej, vad jobbigt!

Linda - ndaiL

Härligt!

MyzaaN

hej sweety <3 jag har börjat blogga så smått igen, har ju då även börjat läsa bloggar igen :D krma

Sandra

Tack så mycket! :)

ronja

sv: du är! :)

L I K E S O F I E [foto]

- Idolturné :D

Viktoria♥

jodå jag mår jätte bra idag :) vad hittar du på nu då?

Sara - Gravid vecka 33

Jobbigt att vara trött :( :P

danila

så lite så allt bra med dig ? :)

sofia

hehe joo :D

wilmaaa

lugge:)

händer ikv?

nadjamelzen

haft en bra dag?:)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jo bra :) Görs?

Emma Olofsson [FOTO]

Allt bra idag?:)

mathilda

sv: okej, det är bra med mig!

vad gör du idag då? :D

fanny

hihi:) göru?

Jossi

Sv; Härligt :)

Nja, jag är förkyld :(

Haft en bra dag? :)

Mimmi

tack söta du :)

sandra

fina bilder på dig och cecilia :D

Sara - Only me

sv. jaa! i love to sleep! :d

Fan vad fint skrivet älskling! Du betyder så jävla mycket för mig. Du är min kusin, min livsvän. Du är så jävla underbar! Du och jag genom allt. ♥

my elfstrand

åh vad söta :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: