teneriffa del 5.

| Resor








F E L I C I A *

sv; hihi :)

Cajsa

vad göres?

Katja

sv: nejdå! :)

idag har jag vart i skolan & vart med en kompis, själv då? :)

Fanny

Svar: Samma :D

Andréa

Sv: Förkylning och feber :(

molly♥

fina bilder :)

JOYCE

ÄLSKAR DIN BLOGG DESIGN

Luisa M :)

Inte mycket sj då :)

emelie

åh vilka härliga bilder:D

min kompis åkte precis hem, vi har myst med kladdaka och grejer :D hehe

ja det är jag på bilden :)!

Sabina

sv/ Haha ska du säga! Dina var ju snyggare :)

Anna

sv: aha, najs !

my elfstrand

skitfina bilder älskling!

Theresé

Härliga bilder! :)

hanna

jaa, händer de nått kul idag då? :D

Emelie

Fina bilder :)



Sv: naw tack sötis :)

Ja det gick toppen på nationella, och för dig? :)



kram

Sara

Aa jag är sjuk :(

Emma

inget alls faktist, själv?<3

Julia

Oj vad härligt det ser ut!! :D

natalie

Okej =)

Emma

hihi ja:D

FlizanLizan

sv: Idag har jag fixat klart min design coh fikat hos vänne rtill familjen hehe sj? :P

ronja

fina bilder :)

sanne

har amanda j nån blogg?

ronja

jag har frågestund i bloggen, ställ gärna några frågor :) direktlänk till inlägget:

http://ronjaflygare.blogg.se/2010/may/ask-me.html#comment

Nataya

Jätte mysiga bilder verkligen! :) Vart är ni någonstans? :D

Emma

härliga bilder du tar :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: