teneriffa del 4.

| Resor










LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Emelie

Härliga bilder! :D



Sv: hehe ja det hade vi :D vi var hos en kompis, sen gick vi till en brasa å lite sådant, vad gjorde du? :)

aww

ok "

Cajsa

tack sötnos! :) gör du annars diag då?

aww

ingen fara ! <3

Cajsa

typ inget. svarar på lite komentarer och segar. ska snart åka till internatet. :)

aww

:)<3

Cajsa

hehe, nu är jag lost..^^

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. dom är ifrån bikbok=)

aww

se tv bara tror jag. sj?

LINDAVIOLA!

Härliga bilder!

Cajsa

hehehe..^^

btw, min design och din design påminner lite om varandra! :O Tänkte inte på det när jag gjorde den..^^ fast din är finare enligt mig. ;-)

Cajsa

hehehehe, bloggtvillingar..XD hahaha! jag har sååå dålig humor..XD

Cajsa

har du några låtförslag till min konsertfördjupning?

linda

naaw tack ;D<3

Cajsa

musikal, pop, rock....what ever typ..^^ låtar man kan sjunga. :P

Sara

gud vilka härliga bilder :)

Cajsa

ja, gärna! :D

hejannw

nej faktiskt inte :) gjorde du?

Cajsa

tack sötnos! :D Ska kolla på den. :)

btw, vill du att jag ska dela med mig av din spotify-lista på bloggen? Har sagt att jag bara kommer lägga upp mina och kompisar som jag känner i verkliga livet men ingen kompis verkar vara intresserade för tillfället. .:P

=)

awesome att vara utomlands!

Luisa M :)

ååå va härliga bilder!! ta mig dit :O

Fin blogg!

Luisa M :)

tack! haft en bra dag :)?

Luisa M :)

skön dag :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: