födelsedagar

| Vardag

jag har missat lite födelsedagar att gratta här på bloggen,
så först grattis till evelina och tim som fyllde år igår !
och grattis till victor som fyller år
idag :)
jag hoppas ni alla fick en fin födelsedag ♥

Anonym

kolla in min blogg och säg vad du tycker :) sidenros.blogg.se

Carolina [fotograf]

GRATTIS till mig i förskott, den 29 juni haha :)

hejannw

bara bra ;D

själv?



jag fyller år snart , woho :D

Emma

okej nice:D

Sara - TÄVLING!

Svar:

Den har absolut varit bra! =)

Har du haft en bra dag då?

Andréa

Sv: Härligt! :)

Andréa

Sv: Kollar på Spårlöst.. Du då?

Emma

vene :D

Sabina

/svar/ Hahaha, dumma vi är som inte minns något av vad vi skriver till varandra.. ;D

Emma

skola typ haha :D dudå

Carolina [fotograf]

Haha, TACK ;)

hejannw

29 maj ;)

hanna

jorå, helt okej!

erika

Okej bra:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: