Cornelia gästbloggar!

| gästblogg
Hej alla Amandas läsare! Cornelia den bästa är här, ni vet den där coola tjejen ;) Vi sov iaf hos mig igår och gjorde lite roliga saker, thehe. Amanda är bra på att stava, hehehehehehehehehehe :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Men är i alla fall med Annie, Olivia, Filippa, Linn & Amanda. Annie dricker upp all Cola och Linn är sur-kärring, UPS! :O Amanda skriver senare i livet, när hon har lust. Puss / Cornelia den coola bruden 8-)

hehehhehehe, gammmmal biiiild :)
a & s

sv: förstår att det var för länge sen. med tanken på att den är från 2004 :D

Jessica

Min fredag var väl helt okej, din då? :)

Fanny

Svar: Hade inte kunnat vara bättre! :D

Dolly

den va helt ok.. va ska du göra ikväll

Jessica

Haha bra att du hade det bäst :)

Vad gör du nu då?

ronja

najs bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: