by amanda

| Vardag
godmorgon :)
när jag gick upp imorse kom jag på att jag har sovmorgon och börjar 9 så jag passar på at blogga lite. jag är redan helt klar, ska bara lägga på lite mascara. men det gör jag senare, orkar inte nu. idag kommer skoldagen att vara nice, våran lunchrast är 1 h och 30 minuter. och sen tror jag att vi inte har någon idrott och i såfall börjar lucnhrasten 11.30 -14.05 =D menmen, nu ska jag svara på komentarer och kolla lite bloggar. vi hörs när jag kommer hem senare idag. pussar amanda

jag&filippa i vintras, love u <3
FlizanLizan

sv: hehe så lite så :P

josse

sv: jorå allt bra med mig :)

är det du som gjort din design?

kram

Beatrice

haha okej xD

aww

vad ska du göra idag?:D

daaniela

- nej:P det bara blev fel väll

sandra

okej (:

lugnt.

är allt bra med dig idag?

thaipinnen ♥

vilken söt bild:)

Lisa

hihihi hjadå:D

a & s

sv: haft en bra morgon ? :D

LINDAVIOLA!

sv; Skall på min kusins student, själv?

Anonym

jo det har den :)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

go bild!

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: