by amanda

| Vardag
så nu är menyn äntligen fixad, eller är det någon som inte ser den på rätt ställe ? :o
tack i allafall till flizan som tog sin tid och hjälpte mig.
för er som undrar så är det även hon som gjort min design.
så om ni vill ha en super snygg design är det henne ni ska vända er till !
menmen, nu måste jag faktiskt röra mig mot sängen. mamma blir arg -.-
jag bloggar imorgon, då kommer dagen att tillbringas med hanna, muffe och någon mer.
hörs då, pussar amanda<3
SAANDRA

allt bra med dig?:) kram!

Beatrice

Malin bayard är min :D

Dolly

mys..

aww

ja nu kan jag de :D

D A N I E L A ♥

- det kom upp sånt på våra bloggar som flizan gjort design på, en ruta med sånt lösenord för hennes testblogg, men nu är det borta igen;) så det var inget längre.

Anna

sv: Hahah okey, om du hade sett hade du förstått ;)

Patricia Appelgren

Har en ny blogg nu, förra var: www.dudas.blogg.se

följ min nya? har redan dig på bloglovin så du vet hihi.

O L I V I A

ja ganska ;p

Saga

nae,det är typ min mammas kompis barn:), känner henne inte så jätte mycket:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: