by amanda

| Vardag

hej alla sötisar.
jag kom hem för en liten stund sen och har pluggat tills nu. jag är äntligen klar med vår svåra no uppgift som lena har gett oss. idag i allafall så skulle jag och annie ha varit med hempa men det blev inte direkt så. efter att vi slutat åkte vi till hans skola och när han kom så hade han andra saker att göra och vi orkade inte följa med. så jag och annie drog till hammarbyhöjden, satte oss i solen och lyssnade på musik. efter en stund köpte vi glass och åt även den i solen. vi gick också till ip och chillade. någon gång träffade vi emelie och nadja men var bara med dom en liten stund. jag och annie åkte till skärmarbrink och där träffade vi linn, cornelia och filippa. vi stog och snackade om allt möjligt, efter någon timme åkte vi till kärrtorp men gjorde ingenting speciellt sen var jag och annie tvugna att dra hem. vi gick hem till henne, åt middag och sen pluggade. påvägen hem mötte jag hanna och hjälpte henne lite med läxan och sen gick jag hem. men nu ska jag svara på komentarer och så. vi hörs senare, pussar & kramar !

sunkig bild men jag tog faktiskt inte några idag "/

Juliaa

Bra tack sjdÅ?

Sabina

sv/ Tack för röstningen :D

Anonym

jo, nu kan jag se headern, men menyn är fortfarande under inläggen "/

a & s

din jacka/tröja <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Dolly

aha ok, har aldrug kollat dom filmerna

Jessica

Nja haha :P

gör du nu då?

Fanny

Svar: Konstigt :S

Erika

sv; okej va kul ;D

a & s

sv; aha, hahaha :D skitfin!

Sabina

Vad tycker du om min klänning då? :) tänkte ha den på niornas middag..

jessica

Nä inte mycket faktist :)

alaa,

jag diggar din tröja :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: