by amanda

| Vardag

just nu håller jag på att föna håret samtidigt som jag tar emot några bilder från valborg av filippa. ni får bilderna imorgon för jag hinner inte lägga in dom idag. ska snart platta håret och sen gå och lägga mig. imorgon kommer gubben som ska tapetsera om hemma hos oss så jag måste gå upp extra tidigt. synd .. jag som inte ens är trött. menmen, godnatt alla sötnosar. vi hörs imorgon. här kommer lite bilder från fredags. pussar amanda ♥


Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

okej ;D

sandra

du får sova så gott:)

hejannw

HAHA JA ;)

Fanny

Svar: inget :P

josse .

tack :D

gjorde du på valborg då?

erika

tack för tipsen!:D

Cajsa

ska sova nu. höres i morron? :)

Sabina

sv/ Vad härliga bilder :) Åh, tapeterna kommer säkert bli skitsnygga! Du borde lägga in en bild när allting blir klart hoho

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

härliga bilder:)

hanna

japp, allt bra?

S.

Vilka sköna bilder.

ja. händer idag då:)?

Aggeoa ♥

SV: Haha, jag skojade lite ;)

LINDAVIOLA!

sv; jappjapp :).

FlizanLizan

sv: härligt, förutom huvudvärken så är det finfint :P

Emelie

Mysigt ^^



Sv: tack gumman :)

Å va trevligt ^^

Carolina [fotograf]

Läs om modeshopping från min USA-resa, om sex (höhö) och kolla nya foton jag tagit från New York idag ♥ ♥ ♥ Bloggen är under konstruktion och kommer bli sjukt bra och större.

ciiz

aah det är skit härligt :D

Jag

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

moa

sv: hihi va bra :)

haha. faktiskt inte så mycket ;p

dudå?

Sara

härliga bilder :)

beatrice

Följa varandra via bloglovin? :)

F E L I C I A *

jätte fin blogg :)

allt bra i dag?

M A L I N |--| E

SVAR: nja, inte så mycket. självdå? :)

ronja

fina bilder :)

Sabina

sv/ Vad gör du idag? =)

D A N I E L A ♥

- okej skönt:)

Andréa

Hej, trevlig blogg :)

Lust att följa varann på Bloglovin? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: