by amanda

| Vardag

jag har pluggat, ätit tomat med aromat, laddat ner musik och nu ska jag alldeles strax packa upp lite kläder och sen göra mig i ordning för att sova. jag tror att jag ska lägga mig och kolla på film, vi får se. imorgon vid 4 så ska jag klippa mig och sen ska jag och farmor åka till sickla och äta på italiensk resturang, mums ! jag bloggar imorgon så fort jag kan, pussar och kramar ♥

hejannw

vart med killen :) själv?

Anonym

ahaokej, nä det är det verkligen inte, haha :)

Dolly

aaa coolt o kunna göra nått sånt..

Jessica

Det är bara bra med mig. Fin header :)

Cajsus♪♫

För det blir som om jag inte förtjänar att ha roligt... vet inte hur jag ska förklara som.. :/ som en röst som säger att "Cajsa får inte ha kul!". Min kurator brukar säga att om det inte står någonstans så är det inte så. Då brukar jag säga att det är inpräntat i mitt huvud som om det vore skrivet och då stämmer det! Fast vet ju att det egentligen inte gör det. där av går jag nästan aldrig på fester för ångesten kommer oftast UNDER en fest. men bara för att jag börjar tänka förmycket.. :P

jo, jag har haft en ätstörning i 4,5 år som jag nu "recovrar" från sedan8 månader tillbaka...har precis börjat kunna äta bland människor igen men det är inte lätt...det är fruktansvärt rent av.. :/ men jag gör det i alla fall för jag måste puscha mig själv om jag ska bli bättre...helt frisk tror jag nog aldrig att jag kommer att bli dock...Idag var första gången som jag åt ett helt mål sedan 4 år tillbaka utan att känna ångest efter. Kändes bara bra faktiskt! Förrän nu på kvällen då när ångesten kom.. :/

aww

sötis:D

nora

fiiiin blogg :D

Sabina

sv/ Engelskaprov hade jag idag, haha. Gick finfint. :)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

nej snygga är de sista de är de är VARMA!

josse

fin bild! :)

Lisa

hihh jadå:D

Fanny

Svar: Kul! :D

D A N I E L A

- jag håller det för mig själv, men inte övermycket, men helt ok:)

Juliaa

hehe ja :D

Ingrid

I min fototävling denna vecka är temat Kärlek! Man får tolka det som man vill :) Det vore jättekul om du ville delta! Vinnarbilden blir länkad en vecka i min meny. Jag kör en ny tävling varje vecka med nytt tema :)



länk till tävlingen: http://lillsiz.blogg.se/2010/may/fototavling-vecka-21.html#comment



ser fram emot ditt bidrag!!

Josse

jaha,okej :D

Anonym

idag har jag vart hemma & hos doktorn, durå? :)

alaa

Gud va gott! :D

emelie

idag har jag bara haft matteprov sen varit hemma och pysslat ite! du då?:D

mellisofsweden

Härligt, jo det funkar.. händer ikväll då?

s

sv: inget svarar på kommentarer :D

Saga

jaa:)

händer idag?

Anonym

ja bor där också :)

Erika

sv; igår gjorde jag inte så mycket. skolan och sen slappade, själv? :)

Malin

Mmm vad gott med italienskt!

S.

Mysigt med film.

ronja

fin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: