by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar :)
Jag blev väckt av pappa för en liten stund sen och gick nästan direkt upp och åt frukost med resten av familjen. Nu sitter jag framför datorn och bloggar, lyssnar på musik och ska kolla lite bloggar. Det är urtrist väder idag, regnade tidigare men som tur var så sov jag då =D Hoppas det blir bättre senare. Vi hörs sen, kisses.

bildbrist'
Cajsus♪♫

allt bra med dig idag?

aww

ska till stna ! sj?

aww

okeej, tss:)

aww

har helgen varit bra? :D

angelica

sv: aaw, tack!

allt bra med dej? :)

nathalie o ebba

okejj va bra =) för vi följer dejj oxå :)<3

a & s

sv: jo, den har väl varit ganska okej :D

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

samma jacka som mig! oi love fjällräven. utan den skulle jag dö på vintern.. brrr!

josse

sv: det är nog tacos :D

händer idag?

Cajsus♪♫

hehe ok..^^ jo, med mig är det bra. :) tror jag.. :P hehe..xD har inte riktigt känt efter än men jag verkar vara på bra humör idag i alla fall..eller så är bara jag också trött..xD

linnea

sv: allt bra? =)

amanda ♥

inte så mkt ska fira kusinen lite senare :P

maddson

Hehe tjena fjårtiz ;D

angelica

sv: så bra då, samma här :)

Cajsus♪♫

typ....städa, tvätta, blogga, öva...själv?

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

aha okej emn du för införskaffa en! :D

E M A

okej typ ingenting;Dq

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: