by amanda

| Vardag
jag ska inte träffa hanna mer idag för hon kunde inte. hon måste packa upp i sitt nya hus och ska sen på middag, så jag träffar förmodligen inte emil heller. jag ska snart grilla med familjen och sen ska jag träffa my älskling ! jag vet inte vad vi ska göra med det är alltid kul med henne ! jag bloggar senare, kisses

han är så otroligt söt och har fantastiska ögon, min pojkvän ! håller ni med mig ? :)
E M A

okej :D

usch fett ful

R e b e c c a

sv: :)

vi va tsm i 1 år och 2 månader sen va det slut i 5 månader :/ men sen blev det vi igen och nu har vi då varit tsm i snart 7 månader :)

Fanny

Jag håller med dig! :)



Svar: Vad mysigt! :)

J O Z E F I N E

http://jozefine.webblogg.se/2010/may/maste-skriva-av-mig.html#comment - läs gärna mitt senaste inlägg angående Elaka människor. Har du samma åsikter som mig, eller tycker du något helt annat?

Puss<3

aww

allt väl?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: