by amanda

| Vardag
Åh, det har varit en riktig toppen dag !
Först hade vi hål timme i skolan, 11.30 + 14.05 så jag och elin satt i en park och solade. Efter skolan drog jag och elin till centrum och där träffade vi filippa och my. Vi handlade på ica och sen tog vi bussen till flaten. Satt i solen och åt jordgubbar + baugette. Efter en stund badade elin och lippa medans jag och my solade galet. Erik och Emil kom också och även dom badade. Efter någon timme kom jerry och putte. Vi satt och snackade, lyssnade på musik och så. Sen kom muffe och matte. Vid 19 någon gång tog vi bussen hem så jag drog direkt. Sitter och äter nu, ska packa ihop mina saker och sen kommer pappa och hämtar mig. Han är äntligen hemma från Itailen :) Menmen, bilder kommer senare för my har dom. pussar amanda <3

lite bilder tog jag faktiskt ;)



E M A

okej :D intemkt.

tror jag såg dig igår vid skärmarbrink :o

Erika

sv; jag är den i grå tröja ;)

TLD - Emma

svar; för att hela videos och liknande inte fejkas så mycket :) Taylor har pumpat upp sina muskler rejält. det är bara den bilden du visade som är fejk :)

Anonym

hehe :D

Anonym

inte mkt sjdå :D

freakshow

scrolla ned till det inlägget som heter tävling mellans britneys låtar och så skriver du den låten du tycker minst om :)

Anonym

vad sköönt :D

Sandra

åh har du också badat idag?

Agnes

Det var så lite :)

Vad har du gjort idag? :)

C A R O L I N E ♥

SVAR det är kanonbra! :)

e

Okej,härligt! =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: