by amanda

| Vardag
nu går jag och lägga mig. men här kommer bilder från idag :)








Fanny

Svar: Härligt! :D

Anna

sv: Åh okej så kul :D hur är vädret hos dej då ?

Sabina

sv/ Åh, är det du i rosa tröja?

Patrik

natti natti :D

josse

sv: jorå ganska bra:D

händer i helgen?

S.

Härliga bilder.

TLD - Emma

Svar: Absolut inte, bilder som t.ex. den här http://www.taylorphotos.org/displayimage.php?pid=8499&fullsize=1 är Taylors riktiga muskler.

Anonym

vad bra, haha roliga bilder :D

emelie

ah okej, i helgen ska jag på disco sm och sen ska jag plugga :D

AMANDA FALK

fina vår bilder :D

Ha en riktigt härlig dag i det fina vädret!

Britneyfreak

Hej!

Snälla kan du rösta ur en Britney-låt på min blogg?

Du röstar på den låten du tycker minst om, ok?

Emelie

är du 96 :O du ser mkt äldre ut :)

C A R O L I N E ♥

SVAR jajamänsan! :)

hur är läget? :*

ciiz

ja precis :D

Josse

förkyld, ont i huvudet och feber :(

Agnes

Jajemen :)

Somriga bilder!

ronja

fina bilder :)

Emma

jaa det är jag, tack så mycket!:)

Typ inget, solade badade osv:)<3

MATILDA

tack så jättemycket !:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: