by amanda

| Vardag

hello ! efter skolan idag drog jag till stan snabbt med filippa. hon köpte örhängen och sen åkte vi hem till mig. nu sitter vi hemma hos mig, äter mackor och lyssnar på musik. jag vet inte vad vi ska göra sen men klockan 7 ikväll ska vi ut och springa med elin. vi hörs senare, pussar amanda

bildbrist, från igår

ElinStenberg!

Allt bra idag? :)

britnyefreak

vilken bra blogg du har!

Mathilda

Minns inte xD

TLD - Emma

Svar: ja, det är det. Den bilden är ingen officiell bild från New Moon, utan den är fanmade, långt innan vi fick se några barkroppade bilder på Taylor.

Josse

varit sjuk,sj? :)

ronja

sv: bara bra :)

MATILDA

bilden ser härlig ut :D

Erika

sv; jag har varit i stan idag, själv? :)

LINDAVIOLA!

sv; Praktiserat, träfft Alexander och tränat mina gympatjejer. Sälv?

Agnes

Tack :]

Har du haft en bra dag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: