by amanda

| Vardag

nu har jag ätit massor med frukt, super gott !
men ska snart göra mig i ordning för att gå och lägga mig.
när jag vaknar upp imorgon hoppas jag på lika fint väder som det varit idag.
imorgon ska jag vara med filippa, och jag tror att vi ska in till stan.
men vi får se, måste köpa nya skor till skolavslutningen
men mamma vägrar ge mig pengar till dom -.-
jaja, vi hörs imorgon. godnatt sötnosar ♥

elin älskling idag :)

Henric

ta bara ett par gamla skor :P skor är visserligen fina, men inget man behöver köpa nya hela tiden, köp en söt klänning eller nåt istället till i sommar

Fanny

Svar: Kul! :D Tack! :D

E M A

haha:D

va gör du

Julia

sööt bild!



hehe tack hörru :d

hejannw

Tack :)

Sandra

aa :)

vad händer i morgon då?

Piinky

tack så mycket , jadå min dag har varit kanon bra =)



kram

Sabina

sv/ Det är finfint med mig :) åh, vad härlig bild på elin! hihi

e

jodå!:D

kuligt!

exakt samma fast typ lite marknader också:)!

josse

sv; allt bra idag? :D

kram

S.

Frukt är så gott.

thaipinnen ♥

sV; hhihi

desamma :D

D A N I E L A ♥

- igår var det skolan och övningskörde sen kollade jag tv:)själv?

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ååå espresso house in my heart! :D

R e b e c c a

sv: tack :D

ja jag har haft en bra dag, du med? :)

ciiz

ni satt vid sergelstorg va :)? ser ut som de i bakrunden

Patrik

ha en bra dag! :D

Pinky

Frågestund på bloggen, skriv gärna en fråga!

http://pinkpiggy.blogg.se/2010/may/fragestund.html

Kram♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: