by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem. jag och elin sprang runt elljusspåret som är 2,5 km på en kvart :) stannade 1-2 gånger. skönt att springa men lite jobbigt, har inte varit ute och springt på typ 1 år -.- haha, men nu ska jag hoppa in i duschen. kisses
såhär såg jag ut när jag var ute och sprang, men bytte till shorts när jag träffade elin ;)

Erika

sv; haha :)

T O V A

sv; en superbra dag! och du? :-)

e

Vad har du ggjort idag då?:)

Fanny

Svar: jo, tack! :D

Fanny

Svar: jo, det är verkligen det! :D

nath

Duktig du e =)

Ja du, har du hört talas om skarasommarland nångång :P kram

Fanny

Svar: i Luleå :)

e

Ja,jag läste det;D Har varit på skolan, ute och solat och spelat fotboll:)

E M A

okej :D ja

Fanny

Svar: Jo :D

Fanny

Svar: skola (matteprov), sen ska jag plugga igen ;D själv?

E M A

bryr mig inte:p ska va fint väder nu en lång tid framöver ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: