by amanda

| Vardag
Jag märkte nyss att jag har kvar shampoo i hela håret så fick skölja om det -.-
Håret som precis torkat, det tar jätte lång tid innan det torkar ..
Jaja, nu är det bara att ta fram fönen och sen platta håret.
Efter det ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer dagen att tillbringas med Ida.
Vi hörs då, pussar och kramar :)

schteking, tagen idag i matsalen ;)
Juli

no idea...plugg plugg plugg höhö dudå? Har du några filmtips (A) :D

hejannw

japp :) när ska du sova då=

Erika

sv; ja det tycker jag :D

jaha haha men ja ska försöka att inte lyssna för mke på den , hatar att tröttna på låten P:

Piinky

jättefin header du har =) hur har din dag varit?



kram

erika

okej det lät kul:D

Sandra

okej vad bra :)

Sabina

sv/ Hur är det med dig? :)

S.

Det har hänt mig också.

ciiz

inte mkt :D precis vaknat haha sj då

ronja

sv: jo, jag hade nog en bra dag. dudå? :)

sofia

jobbigt när det blir så (: har hänt mig ett par gånger också:)

D A N I E L A

- kommer nt ihåg nu;b

Carolina [fotograf]

TACK dina söta schtekare ;)

idacenterlid

haha, aa´eller hur ;DDD

ronja

hah, kul bild :)

emelie

har du för planer inför veckan då? :)

Emelie

Sv;Amanda.kanon!:D

ronja

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

du kan gärna följa min blogg, här finns länk till inlägget:

http://ronjaflygare.blogg.se/2010/may/bloglovin.html#comment

E M A

inte mkt alls:d dudå

Fanny

Svar: Haft en bra dag? :D

Helena

Haft en bra helg? :)

T O V A

Sv; naaw, tack! -



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: