by amanda

| Vardag

vilket helt underbart väder det har varit idag !
skoldagen har varit helt okej, precis som alla andra dagar. efter skolan gick jag, annie, hanna, elin, emil och micke till konsum och köpte glass och gick sen hem till mig. chillade galet i solen och efter en stund kom även muffe och leo. vi dunkade musik och var ute i min trädgård. vid 5 drog alla därifrån eftersom jag skulle hem. när jag kom hem hjälpte jag mamma lite i tvättstugan och sen gick vi till biblioteket. lånade varsin bok och hem igen. nu ska jag svara på komentarer och sen plugga lite. vi hörs senare. pussar amanda <3

Sandra

jo min dag har varit bra:)

hur har din varit?

Fanny

Svar: Okej :)

Emelie

Söt bild :9



Sv: tack så mycket ^^ idag firade vi pappa :D vad har du gjort? :)



(förlåt för lite sent svar)

ciiz

hihi :D

S.

Vad gott med glass.

emelie

söt :D

jo jag har uträtttat ärenden och varit i skolan idag

E M A

haha tack;D

F E L I C I A *

sv; igår var jag med massa kompisar och så,dudå? :)

hejannw

kul :)

D A N I E L A ♥

- absolut,själv med?:)

Erika

sv; jadå min dag var väl okej, sj då? ;D

Erika

sv; härligt att höra :D

F E L I C I A *

SV; okej :)

ronja

fin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: