by amanda

| Vardag
Erika

sv; jadå hihi :)

Erika

sv; ohja det är han verkligen ;D

sandra

ingen aning, tror dem ligger 6:a för de gjorde dem sist jag kollade..

hejannw

hah i helgen :)

Luisa M :)

filmen var jävligt bra och jävligt läskig haha

hejannw

okej :D

Esra

Hejhej hur mår du <3

sandra

Norrköping tror jag :P

ciiz

haha nee de ingen du känner :D en korkad brud bara

Esra

sv: Bara bra, vad gör du då :)

sandra

mm haha :)

kan kolla om jag hittar någon tabell så vi får exakt:p

Bea

VAR MED OCH TÄVLA SOM VECKANS BLOGG! ♥

Gå in på min sida och klicka dig fram!



Lycka till! / MOdellbruden ;)

hejannw

det får vi se :) tar en dag i taget. själv?

Esra

sv: Lyssnar på musik :)

Vad har du gjort idag då?

sandra

Norrköping ligger etta och hammarby ligger på 10:e plats.

Esra

sv: Nej, jag lyssnar på Beyonce ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: