by amanda

| Vardag
hej sötnosar, kunde inte blogga mer igår för kvällen blev riktigt knas men skit kul !
jag drog ut och mötte filippa och annie istället för hanna, vi gjorde en sak och sen åkte vi till skarpnäck och träffade elin. vi 4 åkte till kärrtorp, träffade muffe och några och sen drog jag och filippa in till stan och mötte hennes mamma. shoppade lite och sen kom hanna dit. vi 3 åkte hem till mig, packade och åt middag. sen drog vi till centrum och träffade elin och annie. vi åkte till hammarbyhöjden och chillade som f*n. efter en stund drog annie, lippa och elin till några andra så jag och hanna träffade muffe och leo. vi gick runt och gjorde ingenting. vid halv 11 träffade vi filippa och gick hem till henne. efter en stund kom även annie och elin. vad som hände efter får ni inte veta. alla började i allafall bråka med alla typ, somnade sent och ah .. gick upp vid 10 eftersom filippa skulle till sina kusiner. vi åt frukost och plockande undan efter oss och sen gick jag och hanna hem till mig. jag duschade och så fixade vi oss. klockan halv 3 tar jag bussen till landet. kommer hem imorgon på dagen. men jag kommer inte ha någon dator med mig så ni får klara er utan mig en dag =D jag bloggar så fort jag kommer hem imorgon. pussar amanda <3

brist på bilder
sandra

härligt och höra:)

Jo det är bara bra med mig också!

sandra

hihi aa :)

matilda

sv jag mår bra :D

FELICIA*

sv; jag ska bara va hemma och vila och hoppas att jag ska bli frisk, vad ska du göra då? :)

matilda

Sv hihi tack ♥♥

FELICIA*

sv; ja det hoppas jag också :)

okej, vad ska du göra där då? :)

matilda

sv idag vet jag inte riktigt .. själver? :D <3

ronja

sv: tack :)

LINDAVIOLA!

sv; allt står i inlägget du kommenterade ;D.

okej, jag ska tävla! :)

ronja

sv: oj tack ska du ha :D

jag bor i finland, lite utanför vasa :) dudå?

Erika

sv; samma här :)

vad ska du hitta på för kul idag? =)

jag tävlar i truppgymnastik :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: