by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar !
Vaknade vid halv 12, åt frukost och har kollat lite på tv. Idag ska jag vara med Matilda, men jag vet inte när vi ska träffas för hon har inte hört av sig så tills dess ska jag vara med Filippa. Jag bloggar mer när jag vet vad som händer. Här kommer fler bilder från igår, pussar amanda <3













alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej ;P

Hanan

sv: Jo, själv är det också bra med mig :)

Tack ! :)

EMMA

hihi otakc:D

moa

sv: åkt till mormor så är där nu ;)

dudå?

C A R O L I N E ♥

SVAR skönt att höra det ;>

jadå.. jag mår brabra.

vad ska du hita på ikväll?

♫♪ Sandra T

härliga bilder(:

milliz

Hejsan!

Har frågestund på bloggen så fråga gärna något, typ vad som helst! :D

Jag ber om ursäkt ifall du inte vill ha sånna här kommentarer!<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: