by amanda

| Vardag
nu ska jag tvätta bort smink och göra mig i ordning för att gå och lägga mig.
planerna för imorgon är osäkra men jag ska förmodligen möblera om mitt rum.
men jag bloggar imorgon när jag får tag på en dator. sen måste jag bara informera
er om att vi inte har något internet hemma hos mamma. men om jag har tur så
blir byggarna hemma hos mamma klar med tapeterna i systers rum imorgon så
jag kan koppla in internet. men det märker ni. godnatt sötnosar, puss & kram !

gammal bild
erika

ja, jag kanske tar en titt om en stund:)haha

Sabina

sv/ Haha vad bra :DD

Sabina

sv/ herregud vad duktigt :o jag failar alltid haha (a)

erika

jadå:):)

D A N I E L A ♥

- absolut:)

Flippa

FRÅGESTUND PÅBLOGG!

fråga exakt vad du vill!

http://liippas.blogg.se/2010/may/fraga-vad-du-vill.html#comment

Sara

Riktigt fin blogg måste jag säga :) Keep up the good work, girl!

Sandra

yes :)

kul och möblera om rummet, önskar jag också orkade göra det:P

hanna

jaa, allt bra? =)

Enira

Tack! Okej, jag ska till skolan! Du? <3

F E L I C I A *

sv; okej ;)

ska du hitta på i dag då?

S.

Vad kul med ommöblering.

Emma

hiihhii :D <3

Josse

jadå,sj? :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



sv: ledsen för sent svar, men har haft fullt upp!



åh tack så mkt kul att du gillade jackan:D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



sv: ledsen för sent svar, men har haft fullt upp!



tack söta du:D

Jessica

Jaha okej :D var den bra då?

mathilda

haha :)

tagit ut hästarna och bara suttit vid datorn :) dudå ?

C A R O L I N E ♥

Hej, förlåt för sent svar men har haft en bloggpaus kan man väl säga, men nu är jag tillbaka hoppas jag :) Allt bra? Kram

moa

sv: tihihihi :D

natalie

okej :)

Hoppas du har haft en bra dag! =)

Fanny

Svar: Vad kul! :D

ronja

fin :)

FlizanLizan

sv: hehe :P

allt bra idag då? :)

LINDAVIOLA!

sv; hihi, tack :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: