by amanda

| Vardag
hej sötnosar. förlåt än en gång för dålig uppdatering, men jag har varit upptagen. igår var ju jag, hanna, emil och muffe på bio. det var super mysigt. vi kom in till stan typ en timme innan filmen började så vi gick runt lite och chillade vid kungsträdgården. efter filmen åkte jag och hanna direkt hem till henne i trångsund. vi bakade lite och somnade på soffan vid 12-halv 1. jag vaknade vid 2, då gick vi upp till hennes rum och fortsatte sova. jag vaknade vid kvart i 12 men somnade om så vaknade vid 3 (a) vi gick upp, åt frukost och gjorde oss klara. sen drog vi till kärrtorp och där träffade vi emil och muffe. vi gick hem till mig, chillade lite och vid 9 drog vi ut. handlade och sen hem till mig igen. kollade på filmen alpha dog och sen gick dom hem. jag och hanna har ätit ben&jerry's glass och nu ska vi bara ta det lugnt. men jag bloggar imorgon när jag vaknar. kisses







haha, golvet är dammigt jag vet. men det är för att byggarna håller på -.-









Emma

avatar va iaf bra;D

erika

okej kkul. Vad såg du för film då?:)

Emma

man brukari inte minnas dåliga filmer hahaha:D

Emma

hahaha ja:D

Emma

varit ledsen, kollat på film :p udd

Sabina

sv/ Haha det kommer jag inte ens ihåg nu :(



fyfan vad ful anka! :D

Emma

fick reda på att min barndomsvän har en stor hjärntumör idag....:/

Sabina

sv/ Haha ja, sjukt ful :( och läskig

Emma

man kan dö av det ..

Emma

nej men kan bli.. tumören börjar ta över kroppen o hjärnan

Sabina

sv/ Tack! :)

Fanny

jättefina bilder amanda! :)

klara de woul

haha, söt bild på anden ;)

Maja

Å är det körsbärblommor? Vackra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: