by amanda

| Vardag
Nu är jag hemma igen. Det var mysigt hemma hos farmor med några från släkten men lite lång tråkigt eftersom jag var det ända barnet. Vi fick i allafall skala räckor och sen äta räckmacka, och till efterrätt åt vi någon tårta. Efter en stund gick jag in på datorn, satt och spelade lite. Menmen, ska kolla bloggar nu. Hörs sen, kisses

bästis, jag älskar dig
Fanny

Svar: Varit med en kompis, själv? :)

Victoria

SKitfin design:)

Fanny

Svar: Okej :)

hejannw

typ inte så mycket :D

skola, och hemma typ ;D

F E L I C I A *

SV; hihi ja :)

så lite så sötis :)

Fanny

Svar: Inget speciellt :P själv?

sandra

jag har varit med kompisar, nu tar jag det bara lugnt:)

Själv då?

ikväll va jag p gården med massa kompisar :D!

själv?

hejannw

tack :D

Fanny

Svar: Mysigt, vad ska du se? :)

erika

okej. Låter kul:)

jaha haha okej :D!

grattis t han :D

sandra

okej vad kul :)

Cajsa

Nu finns nya inlägget med massa bilder uppe! :D har dock hur många fler bilder som helst som jag vill dela med mig av men det kommer aldrig gå. :( Kanske att det kommer upp något om jag inte har någon annan bild att lägga upp..^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: