by amanda

| Vardag

hello bitches !
jag och annie sitter ensamna hemma hos muffe, haha busigt !
vi hörs när jag kommer hem. pussar

ciiz

bara bra :D din då?

Katja

sv: okej :)

jag ska inte sluta helt, men jag ska inet blogga lika mycket

Sara

Det var så lite så :)

Mathilda

taaack :D

hejannw

haha, ja ;)

Sabina

sv/ Vart har du vart då? :D Åh, roligt att du tycker om dom

sanne-madeleine

åh man tackar :9

det låter bra jodåd et är bra emd mig med, vad har hänt idag då_?

Fanny

Svar: Tack! :D

Anonym

japp :D

erika

Jag har jobbat,sovit och varit med en kompis. Vad har du själv gjort?:)

Fanny

svar: var med mamma på hennes jobb! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: