by amanda

| Vardag
förlåt för den sämsta uppdateringen igår ! men efter att jag skrivit godmorgon inlägget så kom ida hem till mig. vi hyrde filmen "obsessed" och åt godis. när den var slut vid 5 så fixade vi oss och sen drog vi ut och träffade muffe, emil och leo. vi var med dom i typ 10 minuter och sen åkte jag och ida in till slussen och åt på donken. när vi var klara drog vi till kärrtorp och träffade muffe, emil, matte och leo igen. vi stog i centrum med annie, lippa, kezaya, natou och några andra. efter ett tag drog jag, annie, lippa och ida till nytorpsfältet där vi träffade tim och radwan. efter en stund kom även muffe, leo, matte och emil också. vi stog där, pratade och så sen drog jag och annie hem till mig. hämtade grejer och sen drog vi till fältet igen och träffade tim och radwan. så jag, annie, tim och radwan gick runt lite och satt på ip och snackade. vid 11 drog vi och mötte filippa och sen gick vi hem till annie. åt lite och väldigt tidigt somnade vi. när jag vaknade imorse vid 9 hade jag ont i hela kroppen så jag gick hem. låg och läste lite och nu sitter jag här framför datorn. jag ska nog bara vara hemma idag, så vi hörs senare. kisses
hejannw

låter bra :)

sandra

okej:)

jag ska göra mig i ordning och träffa en kompis :)

D A N I E L A ♥

- inte mycket, slappade själv?:)

Emma

hi :D va gör du

sandra

vet inte, typ gå en promenad i det fina vädret eller något:)

maria

sv: vad bra då (y)

åkte karuseller med alice (en kompis) och sen sov jag hos henne (y) :D

sj då ? :)

kram!

aww

lite nytt om mig :)

aww

de e bra ! :D sj?

linnea

Hej! =)

sandra

haha okej, så kan det vara ibland:)

maria

sv: okej, vad bra att du inte drack då!

nae, jag drack inget :p

kram!

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jag hade en toppenvalborg:) dudå?

my elfstrand

söta jävlar :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: