outfit

| Outfits

leggings från h&m.
linne från bikbok.
kofta från bikbok.
E M A

hahaha :D det är kul :D

E M A

haha:D

hejannw

vad gör du? :)

Linda - ndaiL

hon tackar!

hejannw

inne på msn o lyssnar på musik ;D

E M A

ser på tv :D sjäkv

Daniella

Hejhej !

Nu har jag slutat blogga på "grisflygarna" och har skaffat en egen blogg :D

Kolla gärna in den :

www.ppixies.blogg.se



---------------------------------------------------

Hur mår du föresten ? ♥

D A N I E L A ♥

- vad kul vad gjorde ni där?:P

hejannw

owl city :D

D A N I E L A ♥

- skoj :)

Daniella

Jättebra (Y)

vgd ? !♥

hejannw

finns ju fler av dom :)

M I M M I

sv: Tack! Din outfit va också snygg :)

OLIIIVEEN

sv; förlåt för sent svar! :)

allt bra? :D

LINDAVIOLA!

sv; hihi, jaa =).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: