outfit

| Outfits

leggings med guld-dragkedja från h&m.
baslinne från bikbok.
skjorta från ?
paljett skärp från glitter.
E M M A

haha okeyyy

www.pearshake.blogg.se

åhja :)

ida

Följer du någon/några serier? :)

Katrin

Skitsnygg outfit! :)<3

www.pearshake.blogg.se

ja, jag väntar! :)

E M M A

plugg-.- sj

ida

Svar; Har skrivit alla på bloggen :)

Anonym

sv; jaa, det har jag :D. Du då =)?

E M M A

prov t imorn

ida

Svar; Hahaha, 6 stycken på listan är slut, sedan är det många jag inte riktigt kollar på, följer ingen serie på tven eftersom jag gillar att bestämma själv när jag ska kolla och när jag har tid :) men på den listan står det att jag slösat ; 1 months, 3 weeks, 4 days, 14 hours, 30 minutes

Hahaha

nathalie

åt penicillin sista dan idag för bihåleinflammationen. Nu är både förkyldningen o bihåleinflammationen över MEN nu har jag ont i halsen igen :/<3

patricia (tävling pågår)

sv: ja typ .. eller jag hade en situation.

E M M A

sveeeenska

www.pearshake.blogg.se

oh great! :)

matilda

fin tröja :D

allt bra ?

M I M M I

Snygg outfit! :)

Sagha

fint

my elfstrand

fint gumman!

älskar skjortan och att leggingsen har dragkedja! :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: