Från mlarssons.webblogg.se

| gästblogg



För ett år sedan var mitt liv kaos, jag hade tappat hoppet om exakt allt. Min absolut bästavän skulle in på ungdomshem och jag mådde inte alls bra. Sen fick jag veta av en killkompis att han hade bett dig om hjälp. Vi började prata mer & mer på msn och du var den enda som verkligen lyssnade. Jag kunde sitta i timmar och klaga över mitt liv & du bara lyssnade och gav mig råd. Jag vet seriöst inte vad jag hade gjort om du inte hade lyssnat. Jag vet inte vart jag hade varit idag om inte du hade hjälpt mig då. Kanske hade jag inte varit kvar på jorden, kanske hade jag fortfarande mått lika dåligt. Jag vet faktiskt inte hur mitt liv hade sett ut om du inte hade hjälpt mig. Du är ett bevis på att himlen finns Amanda för du är en ängel utan vingar. Förut pratade vi varje dag, men nu har vi mer och mer börjat glida isär. Jag vill inte att våran vänskap ska rinna ut i sanden, för du är en utav mina absolut underbaraste vänner. Jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer ställa upp för dig. Det spelar ingen roll vad som händer. Jag kommer alltid stå vid din sida & hålla hårt i din hand. Jag tänker stå vid din sida hela vägen till slutet, för det är jag skyldig dig. Jag älskar dig oavsett vad glöm aldrig det.
/ Moa http://mlarssons.webblogg.se/ Larsson

matilda

älskar dig syster, oavsätt vad är vi alltid systrar, right?



hur mår du föresten? hade du det bra igår? :)

aww

inget ;) sj?

www.pearshake.blogg.se

fotrsätta kolla film tror jag, själv då? :D

matilda

okej varför träkigt?<3

ja mår helt perfekt!

love

www.pearshake.blogg.se

jobbigt :p

Jasmine

sv:

inte mkt :p



allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: