by amanda

| Vardag
jag kom ut från duschen för en liten stund sen och nu sitter jag bara här framför datorn och tar det lugnt. just nu händer det inte speciellt mycket, vilket både är skönt men ändå tråkigt. små pratar med ellen på msn och smsar lite med annie och joel. jag tänkte läsa lite men just nu är jag inte på humör. men jag bloggar om en stund igen, innan jag ska gå och lägga mig. kisses

sanna, jag, saga, linnea och ella <3
LINDAVIOLA!

sv; Ska skriva tenta, själv =)?

RR

Vi har fina & billiga kläder i vår bloppis blogg. Kika gärna in ;)



Vi har nydligen startat bloggen :P

aww

skjuter luftgevär på tavlor, hha

OLIIIVEEN

sv; vad gör du? :)

Anna

sv: Idag har jag åkt skidor hela dagen :) Vad har du gjort ?

Neha

Godnatt=)

Neha

Allt är bra, hur är det själv?=)

Sagha

>Inget speciellt durå?

Anonym

det stod ju til och med på inlägget du kommenterade på att jag var i stan ;) sj?

Johanna The Dreamer

(sv) Att jag hade varit i skolan och det var allt. Sen frågade jag vad du gjort ;)



Kram!

Linda - ndaiL

Gomorron!



Allt bra? :)

Linnea

sv; idag är jag ledig, och på kvällen ska jag firas här hemma. :) fyller 18 på måndag. Själv då? :)

issa - rappare och låtskrivare

sv: nej åkt hem bara från killen:D själv?



fin bild½!:D

D A N I E L A ♥

- okej samma, ska snart gå och duscha:)

jennifer gräll

sv: ingenting, chillat bara :D

MyzaaN - Princess Pink

tackar gumman, men hade varit skönt att ha den gjort , har massa andra saker som också väntar på att bli gjorda. kram

LINDAVIOLA!

sv; okej, mysigt =).

LINDA

aaw tack :), fin bild på er. allt bra idag? :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

Sabine <3

Vilken fin bild :D Riktigt sommrig

JAGHETERINTESUNE

Ska vi följa varandra via bloglovin? :) kramar

patricia

sv: jag ska väl snart sova, haha ^^ du då? :)



rösta gärna på mig i tävlingen jag är med i på min blogg, skulle betyda sjukt mycket! :)

Sanna

haha jag glömde ju min kamera där uppe när vi tog bildena :P hur mår du? vi får ses nån dag. puss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: