by amanda

| Vardag
jag vet inte vad jag ska skriva, men jag känner mig tvungen att skriva något.
jag sitter framför datorn medans jag samtidigt små läser och små kollar på tv.
dagen har varit otroligt seg men riktigt skön. jag har typ inga läxor heller så
det gör allt mycket bättre. när johan falk börjar så ska jag kolla på det, så vi får
sen när jag bloggar igen. men jag lovar att blogga innna jag går och lägger mig.
imorgon ska i allafall dagen tillbringas med ida älskling, äntligen ! vi ska till stan,
hon ska shoppa och jag ska leta efter en bikini. sen skulle hon kanske bjuda mig
på tacobar, den sockertoppen =D haha, men vi hörs senare. pussar amanda <3

jag vill ha sommar, nu !
hejannw

Tack! :)

Ammi

sv. så bra :) ja absoluut. Allt bra då?

aww

inget " sj ?

Sagha

det var så lite så:)

aww

gulllig bild:D

aww

okej (:

hejannw

vad gör du?

Ammi

sv: härligt, jo de e kanon :D

aww

snaart johan falk :DDD

liinnéaboström

Härligt! Jo ungefär samma, fast inte så lugn;)

Sagha

ja absolut själv då?:)

Ammi

sv: jobb oh kompisar, sj :)

liinnéaboström

Den var bra, det hände hela tiden saker så det blev aldrig tråkigt ;)

E M A

ja:D nice bild:D

aww

javisst:D

Sagha

Okej vad bra!:)

hejannw

kollar teve :)

OLIIIVEEN

sv; ja hahah, energidricka är förfest för mej och mina kompisar :D ger samma effekt som alkohool typ :P

Hoppas sommaren kommer snart! =)

Katrin

Härlig bild! :D Haft en bra dag?<3

Caroline Bernadotte

Hej sötnos, jag vill gärna veta hur din söndag har sett ut hittills? LOVE!



http://www.carolinekhamo.blogg.se

Ammi

sv: okej, kul :D

Emma

Fin header du har! :)

Haft en bra helg?

Sagha

pluggat oså själv då?:)

lukes

Kolla in Twinsringarna från Modekungen. Hiss eller Diss? :)

aww

jo faktist:

fin bild :) vill också ha sommar!

Sagha

använder ju mig av bloglovin så det är så många jag har att läsa:)



Okej:)

Maja

Vill också ha sommar NUNUNU!

Elin

Jag vill med ha sommar och vår!

Sagha

jag vill oxå ha sommar nu!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: