by amanda

| Vardag
jag har inte gjort något annat idag förutom att dega i soffan framför tv:n och datorn. först såg jag ju på new moons extra material men kollade bara på halva. sen satte jag på filmen "pretty woman" så har precis sett klart på den. funderar på att sätta på en till film lite senare bara för att få tiden att gå men jag har ingen lust. så vi får se. men vi hörs snart igen, pussar amanda <3
Johanna The Dreamer

(sv) tack!

aww

tv :D sj?

Victoria

SV: Bara vilat,har ont i halsen.. :P



PUSS&KRAM

XOXOXO

E M A

arå :D säg till när du lagt till

M I M M I

sv: sjukt roligt!

okej vad skönt :)

´ sandra

fin blogg ! :)

hejannw

härligt :D

emma

fin blogg du har =) hoppas du haft en bra dag!

kram

aww

va läsaru ? :)

nej, jag ska inte titta på tv förän vid nio :)

M I M M I

sv: ska snart duscha dudå? :)

M I M M I

sv: vad läser du då? :)

E M A

så ;D

M I M M I

sv: åh den är huuur bra som helst!

hejannw

Står i inlägget :)

hejannw

illa :D

Pam :)

sv: hejhej, jo bara bra med mig, sjdå?

Maja

ikv måste jag plugga .. :/ sj?

E M A

haha aj åd:D

hejannw

visst är han ;)

aww

jag ska se johan falk:D

matilda

Sv tack så jättemycket.



bra att du mår bra, jag mår inte så bra. :)

matildac

rösta på min bikini http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=7JITvPs0m0WWRgOS38Pf1ksH#bikiniGallery



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: