by amanda

| Vardag
nu drar jag, annie & lippa tog längre tid än väntat
men nu ska jag äntligen ut. pallar bara inte att det
regnar ? -.- men vi hörs ikväll, pussar
Victoria

SV: Nja, inte så mkt. Ska se på Vampire Diares på datan nu för TVboxen funkar ej så jag missar reprisen... :P



PUSS&KRAM

XOXOXO

aww

japp:D

patricia (tävling pågår)

sv: vad kul :)

Emma

Tävlar om att bli veckans blogg hos Alex, det står mellan mig och 1:an och jag har ca 15 röster och hon ca 25, snälllla rösta på mig :) Det hade varit så kul!



http://alexandresen.blogg.se/2010/march/utkast-mars-17-2010.html#comment

Mirelle

Fin blogg!

liinnéaboström

Tack du:)

Förlåt för sent svar;)

emma

men kung!:D

ska nog försöka se den

maja

okeej;p

Daniella & Rebecka

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Kika in på vår o se hur man gör!

Du har en söt blogg så du borde göra det!

LINDAVIOLA!

sv; jodå, det är bra =).

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

julia

sv: okej :)

inget speciellt, ska bara ta det lugnt ikväll ;)

Haedil *HUMOR BLOGG*

feber och ont i huvudet :/

tack! :))

www.pearshake.blogg.se

haha jaså? varför det? :o

hejannw

Jag har lust ibland,

men ska nog inte vara borta så länge.

Angelica

haha okey:)

matilda

sv; jo toppen här också ! :D

händer ikv? ;)

ida

hade otursdag tror jag, ingenting gick bra :(

Anna

sv: Åh trevligt trevligt ! :D

Emma

Hej vännen!

Wow, nu är jag äntligen tillbaka. Som du kanske har sett i min blogg så tog jag ett tag ledigt från bloggen och internet överhuvudtaget. Och det va verkligen skönt men nu är jag tillbaka med nya friska tag med bloggen! :)



Allt bra med dig? Hänt nånting roligt medans jag varit borta? :)



Puss

Katrin "rosa bloggen"

söt blogg:D

Monkey

tack du =) ska försöka vara duktig med plugget ikväll hihi



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: