by amanda

| Vardag
Jag ska snart sätta mig framför tv:n och kolla på andra avenyn.
Jag bloggar så fort det är klart, vi hörs då. Pussar !
julia

sv: ja visst är den!

helt underbar! :D



kram

liinnéaboström

Ingenting.. Har varit hemma å sjuk.. Dudå?:)

emma

skola sen tränig typ själv?:)<3

zofie

fin blogg!:)



allt bra med dig?

emma

niice!

vad såg du<3?

julia

sv: idag har det varit öppet hus på min skola, jag är t.ex med i kören och har sjungit duett med en kompis!

nervöst men riktigt kul :)

vad har du gjort idag då?

www.pearshake.blogg.se

jodå det var den väl :D

Katrin

Ja min dag har varit bra, din då? :D

Åh, härlig bild! ;)<3

julia

sv: ja det va kul, fast jättenervöst, har aldrig varit jättebra på det där med stor publik ;)

svårt att säga om jag är bra på att sjunga, beror så mycket på vad man jämför med och så men jag kan väl sjunga helt okej, folk säger ju det det iallafall haha ;)

sava

tycker du robert pattinson är söt? :)

Rebecca

älskar bilden han är så snygg :D



Du får ha en underbar torsdag och njuta av livet till max:)

Kram!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: