by amanda

| Vardag
Nu så ska jag göra mig i ordning för att gå och lägga mig. Jag bloggar imorgon, så fort jag kommit hem från bion. Har no prov imorgon om ljuset också, gaaah ! SVÅRT. Men ni får önska mig lycka till. Vi hörs, pussar amanda <3
www.pearshake.blogg.se

ganska centralt :)

och du?

aww

nej det gör jaginte.

E M M A

haha okej :D

julia

sv: haha jaha, kollade inte på datumet så antog att du redan sett den ;)

men då kan jag ju säga i förväg att den är jättebra! men tänker inte säga vad som händer, haha ;)

ha det bra

liinnéa boström

Okej låter mysigt!

Samma här faktiskt :))

Pam :)

sv: okej vad har du pluggat? ;D

veronica

Vilken fin blogg du har :)

Annie

Fin blogg du har ;)

Nadja

Jag ska till sjukhuset, tandis och praktiken. =) Gick det bra? =) Tack.

Therése

vilken bio ska du se? :D

naat

okej, jag får se hur det blir m det men det blir förmodligen en ny :)<3 allt bra med dej idag ? =)

ampelos

allt bra idag :)?

Ciiz

naaa :P lite tveksamt där haha

LINDAVIOLA!

sv; Jag ska plugga, själv?

Sara Moa Linnéa

Yes :) ta det positivt, men du ser äldre ut<3

Sara

åh tack, det hoppas jag verkligena tt den bli :P

Jasmine

sv:

skola , sj? :)

Anonym

Japp själv då?

clara

varsågod!='D

haft en bra dag?

Anna

sv: det är toppen :)

BÖGJÄVEL

Har varit i skolan :) dudå`?

Annika

Hur många läsare har du om dagen?

och hur länge har du och filippa känt varandra ni verkar vara väldigt bra vänner ;)

my elfstrand

sluta vara så jävla söt älskling!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: