by amanda

| Vardag
godmorgon :) jag vaknade för en liten stund sen och sitter nu och äter frukost. jag ska vara med filippa idag, kanske ida och matilda. men jag vet inte hur det blir, för filippa vill till gården och bla bla så vi får se. jag ska i allafall snart börja göra mig i ordning så jag bloggar senare, kisses

ibland är du så otroligt jobbig att det är helt sjukt,
men jag älskar dig i allafall :)
EMSY

intem kt:D sj

Only barbie

T-centralen med kompisar:) sj då?

Moa

Idag ska jag på bio med min kompis och se " its complicated" Har du hört något om den? :)

matildac

jaa,hur äre =D

D A N I E L A

- haha va?:P

Matilda- QWENTUS

Vsg :) tack, tack så jätte mycket!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: