amanda tycker till

| Åsikter



jag har gjort ett collage av de killar som jag tycker är snyggast,
de finns många fler men dom här är finast ! håller ni inte med mig ?
det måste ni göra, tänk om man var tillsammans med någon av dom =D
åt, låt mig drömma (a)

bilder lånade från google

aww

okej jagfår se ;)

Jasmine

Rob & Eric, u have right there!



sv:

hehe, ouf. skola imrrn också..

aww

ridit :) sj?

kajsaa!

SV: härligt härligt.

jag har inte gjort så mycket.

slappat bara!

E M MA

HAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHA hon går i min skola

kajsaa!

SV: joodå.

haft lov i veckan?

Lillasyzter

Hallå där snygging! Jag har startat en ny tävling som jag kallar för ”veckans outf” på min blogg. Man skickar alltså in en bild på sig själv i en outfit som presenterar din snygga stil! Vinnarens bild kommer ligga på bloggen en hel vecka med titeln ”veckans stil” samt länka till dennes blogg!



Så vad väntar du på? Ta chansen! Denna tävling kommer börja om varje vecka så det är aldrig försent att skicka in bidragen! Läs mer på min blogg om detta och var med! Ser fram emot att se din snygga stil! Alla bidrag är välkomna =)



Kramar

Madde

sv; Jag var yrslig hela dagen igår och sen hade jag hjärtklappning =/ Men det är bättre idag, så det var inget allvarligt =)

Kram

aww

okej:)

annie

NEJNEJNEJ!!!!!!

1. taylor

2. zack

3. erik

4. chad

5.. BLÄÄÄÄÄÄÄ!

;)

kajsaa!

SV: nehe okee.

tänkte bara för det hade jag.

Madde

okej :) vad gör du ikväll?

aww

prao :D sj?

kajsaa!

SV: yees. jag bor i umeå sj?

Naat

Raaawr Taylor Lautner !! :D<333

E M MA

aa

kajsaa!

SV: aha. härligt, jag vill också bo där!

Therése

ja det gör han verkligen :D snygga killar!

sandra

kikar på tv

ha en bra kväll

kram

kajsaa!

SV: haa.

går som inte.

fast mamma jobbar varannan vecka där nere så händer väll att jag följer med nån gång!

E M M A

nej:s hatar alla småglin i min skola hahah

Cornelia

TAYLOR LAUTNER E MIN! :) <3

awwiee

nej vet :) men trodde de först

M I M M I

1,2 och 5 är helt klart finast..

Ciiz

4aN är den enda snygga där :D

anonym

alla e ju kändisar -.-

NåN?

IDIOOOTER!!!!!! INGEN E SNYGG AV DEM, JESSE MCCARTNEY<3 AND JUSTIN BIEBER<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: