by amanda

| Vardag
planerna för idag är lite tydligare nu, jag annie lippa matilda och elin ska åka och träffa tim, marko och radwan en liten stund. sen ska vi nog in till slussen och gå vid vattnet och så, äta glass och kanske åka djurgårdsfärjan. men ingenting är säkert än, bara lite små idéer. ska i allafall hem till mig ikväll, men vi hörs sen. kisses'
karroo

sv- det är bara bra här ;)

vad ska du hitta på ikväll då? :D

D A N I E L A ♥

- ja:)

Mickis

sv: haha, tack :)

Jasmine

sv:

jo, allt är bra :]



händer idag?

Daniel

:o

alex

sjukt fin header!

maja

nja typ sova(a) sj?

Pam :)

sv: jaha okej, vad gör ni då? ;d

E M M A

desamma:D

karro

sv- trevligt, nej jag ska bara vara hemma. blir väl att kolla på melodifestivalen eller nått :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

sorry för ett lite sen svar men jag har vart upptagen med skolan,haha :))

allt bra? :DD

alex

svar:

Med mig är allt bra, hur är det själv ? kram

www.pearshake.blogg.se

kikade förbi och tänkte bara önska en trevlig lördag! :) /kram från oss.

ida

ja jag är där varje dag året runt :) haha

Carolina [fotograf]

Jag ska käka glass och träffa några kompisar :)



Är jag din favorit ikväll? Har en komisk Melodifestivalomröstning i bloggen, släng gärna in en röst på vem du hoppas ska vinna ♥ ♥ ♥

LINDEROTH

Mysigt det lät :)

Katrin

Jo sådär, fortfarande sjuk "/ Göra ikväll?<3

Madde

sv; tack för din åsikt =)

Nja, jag tror inte heller att det kommer bli så mycket höga klackar för min del heller.

Allt bra med dig annars idag? Kram

ella/ della

Hej !

vilken fin blogg du har ! :D

jag delar blogg med min kompis om du vill kolla så heter den:

www.grisflygarna.blogg.se

ha en fin lördag!

kram

/ella/della <3

ESSEM, Selena

sv' tack så mkt :D

allt bra?

Felicia

sv: Allt bra idag? :)

sandra

teater och melodifestivaln



krma

Naat

har varit o tittat på tjejernas cup o busade lite där ;D<3



tittade du på melodifestivalen ? tycker du att rätt låt vann ? =)

Louise

allt bra idag?:)

Therése

åh tack så mycket du :)

Linda - ndaiL

Har du ahft en bra lördag?

DJUSTD

God morgon! Tänkte bara önska dig en trevlig söndag! :)

MyzaaN - Princess Pink

har inte kunnat jobba mer är ju hos min mamma :/ < 3

Emma

tack detsamma!:)<3

hur äre?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: