by amanda

| Vardag

Första dagen i skolan sen lovet idag. Det var riktigt segt, jag önskar vi hade en vecka lov till. Fast det var roligt att träffa alla kompisar igen. Jag och Elin drog hem till mig efter skolan. Åt lite och satte sen på filmen "skruva den som beckham" super bra ! Vid halv 6 drog hon hem. Om en liten stund ska jag äta middag och sen ska jag åka till mamma för att hämta dator och lite kläder. Men jag bloggar senare, pussar amanda <3

copyright ©

Sara

Guud så söt du är ! titta gärna in till mig !



Kram

Daniel

Skola, sen hem till min flickvän! sj :) ?

D A N I E L A ♥

- inte mycket :)själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: