by amanda

| Vardag

om jag fick önska mig vad jag ville,
om jag fick spola tillbaks tiden en
ända gång så skulle det vara till tiden
då vi var allra bästa vänner. då allt
var perfekt, aldrig några bråk eller
problem. jag ångrar ingenting med dig.
du betyder något enormt för mig, lillasyster.

ida

så bra :) samma

moois

Fin blogg (:

M I M M I

sv: mysigt, jag vet inte ska åka snowboard och så, kompisar osv :)

hejannw

tack :)

Johanna

Sv: Samma här :)

moois

sv; Tackar, vad har du för dig då? (:

E M M A

shoppa lite oså :D js

Johanna

Sv: Mm :) Vad gör du nu då? ^^

sandra

Hej gumman! Vad ska du hitta oå idag ?

Kram

Felicia

sv: Allt bra idag? :)

Daniel

Okok :)

Emilia

Så kan det kännas ibland för mej med! man vill spola spola spola tillbaka <3

Linda - ndaiL

Gomorron!



Allt bra? :)

Carolina [fotograf]

Fint skrivet!

emma

härligt<3,

jo det är bra:)

tack så mycket:)

D A N I E L A ♥

- okej:)

frallananna

fin blogg!!

JAGHETERINTESUNE

Allt bra med dig? :)

Pam :)

sv: jaha okej var dom bra då?

LINDAVIOLA!

sv; OKej =).

Emma

KOLLA IN VILKA SOM BLEV VECKANS BABES!!

VILL DU SJÄLV BLI EN KOMMENTERA INLÄGGET "NÄSTA VECKANS BABES"



KOLLA IN VILKA SOM BLEV VECKANS BABES!!

VILL DU SJÄLV BLI EN KOMMENTERA INLÄGGET "NÄSTA VECKANS BABES"



KOLLA IN VILKA SOM BLEV VECKANS BABES!!

VILL DU SJÄLV BLI EN KOMMENTERA INLÄGGET "NÄSTA VECKANS BABES"



KOLLA IN VILKA SOM BLEV VECKANS BABES!!

VILL DU SJÄLV BLI EN KOMMENTERA INLÄGGET "NÄSTA VECKANS BABES"

matilda

haha jag kommer inte ihåg vad vi pratade om :$ hehe vad pratade vi om? :$

E M M A

hahaah ja de är det

awwiee

tack:)

hejannw

vad gör du ;D

nathalie

Fiin blogg du har söötnos<3 följa varann via bloglovin ? :)<3

OLIIIVEEN

sv; typ vart med kompisar ;D

sooffs

va gulligt!

Therése

hur är det med förkylningen nu? :)

MyzaaN - Princess Pink

har vairt i skolan bara ;) själv dÅ? <31

Johanna

Sv: Mm samma här, asså troligen vara med en kompis! Min bästa kompis kommer hem från USA ikväll så jag kanske ska vara med henne imorrn :D

matilda

älskar dig syster, tack för att du finns! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: