by amanda

| Vardag
godmorgon, sitter och äter frukost. vaknade för ett tag sen men har legat i sängen och läst. jag vet inte vad jag ska göra idag, jag skulle typ vara med elin och annie. men ingen av dom svarar så jag får försöka ringa senare. ska till mina kusiner runt halv 5 också och äta middag. men jag bloggar senare, pussar <3

jag saknar dig något otroligt !
Bianca

SV: Hon heter Veronica, hennes blogg är mellbin.blogg.se om du vill kolla in där:)

E M M A

hha okej :D

MyzaaN - Princess Pink

hahahärlgit ;)

Johanna

Sv: Antingen kompisar eller hemma o plugga elr ngt sånt :] <3

matildac

ehyhe .d

Linda - ndaiL

allt bra?

ida centerliiiid

åååååh. jag saknar dig också. skitmkt <3

Karroos

Amanda. Var har jag sagt till dig om att hon är på mitt rum och att ni håller på att fotar er? När hon är hos oss, håll dig till ditt rum. Med andra kompisar, typ lippa o annie, var vart ni vill :)



Pusss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: